Məktəbi kim icad etdi?

Bölmə: Maraqlı › ,
Tarix: 21:19 10.01.2024

Məktəb tələbələri bir yerdə qruplaşdırmaq üçün minlərlə ildir mövcuddur. Qədim Yunanıstan gimnaziyada təhsili uşaqların inkişafı üçün vacib hesab edirdi. Qədim Roma təhsilə əsaslanan sistemi ilə məşhur idi. Hətta Qədim Hindistanda tələbələrin bir qurupunun yanında yaşayacağı, təhsil alacağı və işlədiyi  təhsil sistemi var idi. Müasir məktəb 19-cu əsrin əvvəllərində Massaçusets ştatının Təhsil Katibi Horace Mann tərəfindən icad edilmiş hesab olunur.

Yunanıstan:

Məktəb ideyası qədim Yunanıstana qədər uzana bilər. Burada varlı ailələrin oğlanları 16 yaşına çatanda fəlsəfə və ritorika öyrənmək üçün ali məktəbə göndərilirdilər. Əgər nüfuzlu və güclü olmaq istəyirsənsə, ritorikanı başa düşmək vacib idi. Danışmağı və auditoriyanı ələ keçirməyi bilmək o demək idi ki, siz siyasi mitinq keçirə və ya məhkəmədə ad çıxara, həmçinin simpozium adlanan qeyri-rəsmi içki məclislərində tanınmış ad ola bilərsiniz.

 

Qədim Sparta şəhər dövlətində 6 yaşında olan oğlanlar valideynlərini tərk edərək nizam-intizam və itaət öyrənmək üçün nəzərdə tutulmuş dövlət təhsil sistemində iştirak edirdilər. 16 yaşında oğlanlar hərbi polis qüvvəsi olan "krupteia" kimi tanınan təşkilata qoşuldular. Daha sonra onları Messenia cəngəlliyində yaşamağa göndərdilər, burada təkbaşına sağ qalmaq və yerli əhalini qorxutmaq tələb olundu. Buna görə də Qədim Spartada təhsil gücə, hərbi təlimə və liderliyə, gəncləri döyüş sənətinə öyrətməyə vurğu edirdi.



Roma

Qədim Romada rəsmi məktəblər yox idi. Bunun əvəzinə ailələr tələbələrə evdə dərs deyən repetitorlar işlədirdilər. Tədris obyektlərinin şərtləri fərqli olardı. Varlı ailəyə dərs deyən repetitor bunu rahatlıqla və yüksək keyfiyyətli şəraitlə yerinə yetirsə də, bir çox digər repetitorlar ideal olmayan şəraitdə dərs deyirdilər. Resursları az olan bəzi müəllimlər hətta küçələr və ya şəhər meydanları kimi açıq ictimai yerlərdə repetitorluq dərsləri keçirməli olurdular.

Zaman keçdikcə təhsil daha böyük qruplarda aparılmağa başladı. Quintilian hesab edirdi ki, məktəb şagirdlərin əlçatan olduğu sosial cəmiyyətə görə evdə təhsildən daha üstündür.

Bu gün təhsil:

Horace Mannın dövründən bəri çox şey dəyişsə də, bu gün məktəblər hələ də Horacenin ümumi məktəblər dövründən gələn eyni standartlaşdırılmış testlər və vergi ödəyicilərinin gəlirləri ilə bağlı eyni fikirlərə əsaslanır. Əsasən dəyişən kurrikuluma aiddir. Bu gün məktəblər real həyatda texniki təhsil vasitəsilə tələbələrin təxəyyülünü cəlb edən innovativ STEM və STEAM təhsil proqramlarını öyrədirlər. Bunlar tez-tez uşaqlara nəzəri biliklərin praktiki öyrənmə təcrübəsinə necə çevrilə biləcəyini tam başa düşməyə imkan verən ən müasir tədris və təlim avadanlıqlarına əsaslanır.

Mənbə: www.horizoneducational.com
Tərcümə etdi: Gülnisə Əfkari