Elektrikli avtomobilləri daha sürətli doldurmaq olar
Bölmə: Maraqlı › ,Tarix: 11:29 10.08.2024
Porsche və BMW kimi avtomobil şirkətlərinin yaratdığı FastCharge adlı araşdırma qrupunun hazırladığı elektrik avtomobil doldurma stansiyaları elektrik avtomobillərinin akkumulyatorlarını hazırkı rəqiblərindən üç dəfə daha sürətli doldurur.
450 kVt gücündə enerji doldurma stansiyası üç dəqiqə ərzində 100 km məsafə qət edə bilir. Stansiyaya BMW i3-ün akkumulyatorunu 10%-dən 80%-ə qədər doldurmaq üçün cəmi 15 dəqiqə vaxt lazımdır. Digər tərəfdən sistemin işləməsi üçün elektrikli nəqliyyat vasitələri yüksək sürətlə enerji çəkmə qabiliyyətinə malik olmalıdır.
Məsələn, hazırda satışda olan elektromobillərdən biri olan Jaguar I-Pace yalnız 100 kVt enerji çəkə bilir. Üstəlik, belə stansiyaların işləməsi üçün müvafiq elektrik infrastrukturu olmalıdır. Ölkəmizdə elektrik doldurma stansiyalarının hələ də geniş vüsət almamasını üstünlük saymaq olar. İlk addım sürətli enerji doldurma stansiyalarının quraşdırılmasıdır. Uyğun elektrikli nəqliyyat vasitələri geniş yayılarsa, elektrikli nəqliyyat vasitələrinin ən mühüm problemlərindən biri olan məsafə problemi həll olunacaq.
Elektrikli avtomobillər istehsal edən avtomobil şirkətlərinin, avtonom idarəetməni təmin etmək və sürücülük təhlükəsizliyini artırmaq kimi şarj müddətini qısaltmaqdan başqa məqsədləri var. Bu yaxınlarda Tesla markalı avtomobil yarı avtonom şəkildə hərəkətdə olarkən yolun kənarında dayanan yanğınsöndürən maşınına çırpıldı. Bu qəzadan sonra mövcud sensorlarla tam avtonom idarəetmənin mümkün olub-olmayacağı yenidən müzakirə olunmağa başladı. Mövcud sistemlərdə avtomobildəki kamera və radardan gələn məlumatlar proqram təminatı vasitəsilə anında işlənir və yol haqqında məlumatlar əldə edilir.
LiDAR nədir ?
Bu sistemlər təqib edilən avtomobil və ya yolu keçən insanlar kimi hərəkət edən obyektləri uğurla aşkarlaya bilsə də, sabit obyektlərə gəldikdə əhəmiyyətli dərəcədə uğursuz olur. Bunun üçün LiDAR adlı qəbuledicilərə ehtiyac var ki, bu da avtomobillərin ətrafı daha ətraflı qavramasına imkan verir.
Bununla belə, lazerlə işləyən bu qəbuledicilər həm bahalıdır, həm də yağış, soyuq və vibrasiya kimi amillərə kifayət qədər davamlı deyil.
Bu mövzuda müzakirələrin davam edəcəyini fərz edən Alman avtomobil hissələri istehsalçısı ZF, toqquşmaların qaçılmaz olduğu hallarda qəzanın təsirini azaldacaq xarici hava yastığı dizayn edib.
Avtomobillərdə istifadə edilən təhlükəsizlik yastıqlarına bənzər işləyən sistem, avtomobilin yan zərbə alacağını təxmin etdiyi zaman 100 millisaniyə ərzində toqquşma sahəsini örtmək üçün hava yastığını işə salır. Sınaqlarda əlavə təbəqənin yaralanmaları 40% azaltdığı görüldü. Təbii ki, bu sistemin işləməsi üçün kameralar və radarlardan da istifadə edilir. Bu mövzuda ağla gələn ilk sual, park etmək istəyərkən bitişik avtomobilə çox yaxınlaşmaq və ya avtomobilə doğru qaçan kiçik bir uşağın təsadüfən xarici hava yastığının açılmasına səbəb olacağıdır. ZF bu mövzuda inkişaf etdirdiyi texnologiyaya çox arxayın olsa da, sistemin real həyatda necə işləyəcəyini zaman göstərəcək.
Mənbə: halildurmus.com
Səmədli Nigar