İlk Avtomobilin Tarixçəsi - “Benz”
Bölmə: Araşdırma › ,Tarix: 16:16 10.01.2024
Carl Benzin hazırladığı ilk stasionar benzin mühərriki ilk dəfə 1879-cu ilin Yeni il ərəfəsində istehsal olunub. Bu maşın bir silindrli iki vuruşlu mühərrik idi. Benz bu mühərriklə o qədər çox kommersiya uğuru qazandı ki, o, gələcək xəyallarına daha çox vaxt ayıra bildi.
Şassi və mühərrikin vahidlik təşkil etdiyi benzin mühərriki ilə işləyən yüngül avtomobilin yaradılması; 1885-ci ildə tamamlanan iki nəfərlik avtomobilin əsas xüsusiyyətləri arxada üfüqi şəkildə quraşdırılmış yığcam yüksək sürətli tək silindrli dörd vuruşlu mühərrik, boru şəklində polad çərçivə, diferensial və üç məftilli təkərlər idi. Mühərrikin gücü 0,75 at gücü (0,55 kVt) idi. İlkin özəllikləri arasında avtomatik suqəbuledici sürüşmə, idarə olunan egzoz klapan, şam ilə yüksək gərginlikli elektrik vibrator qızdırıcısı və su/termo sifon buxarlanma soyutma daxil idi. İlk dəfə 29 yanvar 1886-cı ildə Karl Benz "qaz mühərriki ilə işləyən avtomobili" üçün patent almaq üçün müraciət etdi. 37435 nömrəli patent avtomobilin “doğum haqqında şəhadətnaməsi” sayıla bilər.
1886-cı ilin iyulunda qəzetlər üçtəkərli Benz Patent Motor Car model №-nin ilk kütləvi çıxışı haqqında məlumat verdilər. Təkmilləşdirilmiş versiyadan istifadə edərək və ərinin xəbəri olmadan Benz-in həyat yoldaşı Berta və onların iki oğlu Eugen (15) və Richard (14) 1888-ci ilin avqust günündə avtomobil tarixində ilk uzun məsafəli səyahətə çıxdılar. Maşın bir neçə dövrə vurdu və Mannheimdən Pforzheimə qədər getdi. Geri dönüş də daxil olmaqla 180 kilometrlik bu səyahətlə Bertha Benz avtomobilin praktikliyini bütün dünyaya nümayiş etdirdi. Onun cəsarəti və övladlarının cəsarəti və bunun nəticəsində yaranan həlledici stimullar olmasaydı, Benz & Cie.-nin Mannheimdə sonradan böyüməsi, dövrünün dünyanın ən böyük avtomobil zavoduna çevrilməsi ağlasığmaz olardı.
Tərcümə Edən:Əli Məmmədli
Mənbə: group.mercedes-benz.com