Doyduğunuz halda çox yemək istəməyinizin səbəbi nədir?

Bölmə: Maraqlı › ,
Tarix: 20:31 23.07.2024

Sosial mediadakı qida məzmunları hedonik aclığı, yəni əsas ehtiyaclardan deyil, həzzdən yaranan aclığı sıxdığı üçün bu ortaya çıxır.

 

Ondoqquz May Universiteti Sağlamlıq Elmləri Fakültəsi Qidalanma və Dietologiya kafedrasının müdiri Prof.Dr.Pınar Sökülmez Kaya, sosial mediada yayımlanan yeməklərin foto və ya videolarının hedonik istehlaka səbəb ola biləcəyini söylədi və əhəmiyyətli xəbərdarlıqlar etdi. O, bildirib ki, sosial mediadakı qida məzmunu “hedonik aclığı” ortaya çıxara bilər. Hedonik aclığın əsas ehtiyaclardan deyil, həzzdən yaranan bir aclıq vəziyyəti olduğunu ifadə edərək, hedonik aclığın, maddələr mübadiləsini stimullaşdıraraq, qidalardan asılı olmayaraq yalnız dadına görə istehlak etmək istəyi olduğunu ifadə etdi. Kaya, fərdin kalori ehtiyacını belə izah etdi: "Yüksək yağlı qidalar kalorilərdə sıx olduğu üçün qan şəkərini sürətlə artırır və istehlakçıda mükafat və ya zövq təsiri yarada bilər, məsələn, "Toxam amma yenə də yemək istəyirəm", "Doydum amma üstə bir desert olsa əla olardı" nümunə olaraq kimi cümlələr verə bilərik" dedi. Sosial mediada yayımlanan yeməklərin foto və ya videolarının hedonik istehlakı tətiklədiyini vurğulayan Kaya, "Xüsusilə yemək hazırlama videoları hedonik aclığın yolunu aça bilər. Məsələn, son zamanlarda xəbərlərdə və ya reklamlarda gördüyümüz məzmun istehsalçıları yeni bir ziyarətə gəlirlər. Qida istehlakı yeri və yeməkləri dadmaq, fərdlər o yerlərdə o yeməkləri dadmaq və hedonik olaraq cəhd etmək istəklərinə təsir edə bilər" dedi.

 

Mənbə: CNNTürk

Aytac Kərimova