Nə üçün müəllimlər rayonlarda işləmək istəmir?-RƏY

Bölmə: Sosial › ,
Tarix: 17:10 10.09.2024

Bakıda müəllimlər üçün vakant yer tapılmır. Bölgələrdə isə tam əksinə 2000-dən çox vakant müraciət edən yoxdur. Son illərdə rayonlarda dərsləri tədris edəcək müəllimlər çatışmır.
Bəs bunun başlıca səbəbi nədir?

Mövzu ilə bağlı Təhsil Eksperti Kamran Əsədov "informator.az"a açıqlamasında müəllimlərin bölgələrdə işləməyə maraq göstərməməsinin əsas səbəblərindən bəhs edib:

"Bu məsələ illərdir ki, Azərbaycan təhsil sisteminin həll edilməli olan ciddi problemlərindən biridir və bir çox sosial, iqtisadi və infrastruktur faktorları ilə əlaqədardır.
Rayonlarda işləyən müəllimlər üçün təklif olunan əməkhaqqı çox vaxt şəhərlərdəki maaşlarla müqayisədə cazibədar olmur. Hətta müəyyən müavinətlər və bonuslar nəzərdə tutulsada, maddi təşviqat kifayət qədər cəlbedici deyil. Şəhər mühitində əlavə gəlir mənbələri və ya əlavə dərs fəaliyyəti tapmaq daha asandır, lakin rayonlarda bu imkanlar çox məhduddur.

Rayonlarda və kəndlərdə infrastruktur, xüsusən də yaşayış şəraiti, müasir şəhərlərlə müqayisədə zəifdir. Müəllimlər, xüsusən də gənc müəllimlər, şəhərdə mövcud olan rahat həyat tərzindən və sosial xidmətlərdən (müasir səhiyyə, əyləncə mərkəzləri, keyfiyyətli təhsil ocaqları və s.) məhrum qalmaq istəmirlər. İnfrastruktur çatışmazlığı, nəqliyyat problemləri və mənzil tapmaqda çətinliklər bu qərarı daha da çətinləşdirir.

Müəllimlərin əksəriyyəti ailəli olur və uşaqlarının təhsili, ailə üzvlərinin iş imkanları kimi məsələlər onların iş yerini seçərkən mühüm amillərdən biridir. Bölgələrdə isə ailə üzvlərinin iş tapmaq və keyfiyyətli təhsil alma imkanları şəhərlərə nisbətən məhduddur. Bu, müəllimlərin şəhərdə qalma qərarına təsir edir.

Şəhərlərdə müəllimlərin peşəkar inkişafı üçün daha geniş imkanlar mövcuddur. Sertifikatlaşdırma, təlimlər və seminarlar şəhərlərdə daha çox təşkil edilir və iştirak etmək üçün şərait daha əlverişlidir. Bundan əlavə, şəhərlərdəki təhsil müəssisələrində işləmək müəllimlərə daha çox karyera yüksəlişi fürsəti yaradır, bu da onları bölgələrə köçməkdən çəkindirir.

Bölgələrdə, xüsusən də kiçik kəndlərdə, sosial təcrid hissi yarana bilər. Müəllimlər orada özlərini şəhər mühitindən uzaq, məhdud sosial dairələrdə tapa bilərlər. Bundan əlavə, bəzi bölgələrdə mədəni fərqlər, həyat tərzi və adət-ənənələr şəhər həyatına alışmış insanlar üçün çətinliklər yarada bilər.

Azərbaycanın rayonlarında dərsləri tədris edəcək müəllimlərin çatışmazlığının digər bir səbəbi isə kadrların düzgün bölgüsünün olmamasıdır. Bir çox hallarda müəllimlərin yerləşdirilməsi zamanı prioritetlər nəzərə alınmır və bu, müəyyən bölgələrdə müəllim çatışmazlığına gətirib çıxarır".

Ekspertin sözlərinə görə, müəllimlərin rayonlarda işləməkdən imtina etməsi əsasən sosial-iqtisadi və infrastruktur məsələləri ilə bağlıdır:

"Bu problemin həlli üçün müəllimlərə daha cəlbedici maddi və sosial şəraitin yaradılması, infrastrukturun yaxşılaşdırılması, onların peşəkar inkişafı üçün şəraitin təmin edilməsi və daha yaxşı kadr siyasəti həyata keçirilməlidir. Belə addımlar müəllimləri rayonlarda işləməyə təşviq edərək bölgələrdə tədris keyfiyyətinin yüksəlməsinə və təhsil sistemindəki bərabərsizliyin aradan qaldırılmasına kömək edə bilər".

Elnurə Kərimova