Ailələr akademik uğuru yaxşı karyera kimi görürlər!

Bölmə: Maraqlı › ,
Tarix: 22:11 20.05.2024

Ailələr yüksək akademik müvəffəqiyyətlə övlad böyütdükləri təqdirdə yaxşı bir karyera quracaqlarını, yaxşı karyera qurduqları təqdirdə isə xoşbəxtlik gətirəcəyini düşünürlər.

 

UŞAQLAR DAHA ÇOX YAŞIL SAHƏLƏRİ OLAN MƏKTƏBLƏRƏ ÜÇÜN VERİR

Mütəxəssis Klinik Psixoloq S. Aybəniz Yıldırım araşdırmaların bizim sistemdə tikilən məktəb binalarının uşaqların xəyal etdiyi məktəb binaları ilə eyni olmadığını göstərdiyini ifadə edərək, “Uşaqlar daha çox yaşıllıq sahəsi olan, daha çox fəaliyyət göstərə biləcəkləri məktəblərə üstünlük verirlər. Burada bir başqa mühüm məqam da odur ki, ailələrdən məqsədlərinin nə olduğunu soruşduqda; Cavab alırıq ki, yüksək akademik müvəffəqiyyətlə uşaq böyütmək istəyirlər və deyirlər ki, ən vacib məqam budur. Onlar düşünürlər ki, yüksək akademik uğuru olan bir uşaq böyütsələr, yaxşı karyera quracaqlar, yaxşı karyera qursalar, bu xoşbəxtlik gətirəcək. Xoşbəxtlik əldə ediləcək son nöqtə olaraq vurğulanır " dedi.

 

ŞÜŞƏ QIRANDA NƏ EDİRİK?

Müsbət psixologiya təcrübələrinə diqqət çəkən Mütəxəssis Kliniki Psixoloq S. Aybəniz Yıldırım, “Stəkan qırıldığında adətən nə edirik? Biz onu ya atırıq, ya da təmir oluna bilən vəziyyətdədirsə, həmin şüşəni təmir etməyə çalışırıq, lakin o, əvvəlki funksiyasını itirir. Pozitiv psixologiya əslində bunu vurğulayır; Ola bilsin ki, o şüşənin parçalarından yeni bir şey yaradılsın və ya o şüşə qırıqları nimçədə istifadə olunsun. Pozitiv psixologiya perspektivində bizim ən vacib nöqtəmiz tələbələrin və ya müştərilərin güclü tərəflərinə diqqət yetirən bir perspektivdir... Həmişə çatışmazlıqları, edə bilmədikləri və ya təkmilləşdirməli olduqları məqamlar deyil, çünki bunlar onlara çox təsir edir" dedi.

 

DAXİLİ MOTİVASİYA; 

Mütəxəssis Klinik Psixoloq S. Aybəniz Yıldırım, “Bizim güclü və ya müştərilərimizin və tələbələrimizin güclü tərəflərini tapa biləcəyimiz anketlər var” deyərək motivasiya mövzusuna toxunub:

 

 “Motivasiya növləri; daxili və xarici motivasiya. Daxili motivasiya fərdin öz iradəsi ilə uğur qazanmaq istəyi olduğu halda, xarici motivasiya ətraf mühitin stimullarının köməyi ilə insanı motivasiya edən motivasiyadır. Məsələn, futbol oynamağı sevdiyimiz üçün futbol oynayırıq, bu, daxili motivasiya nümunəsidir. Amma futbol oynayırıqsa və yaxşı futbol oynasaq, çoxlu pul qazanacağımızı düşünürüksə, bu, xarici motivasiya nümunəsidir”.

 

Mütəxəssis Klinik Psixoloq S. Aybəniz Yıldırım “Xeyirxahlıq müsbət psixologiyanı gücləndirən əhəmiyyətli bir qaynaqdır” deyərək belə davam etdi: 

 

“Təəssüf ki, mehribanlıq baxımından bu sahədə çətinlik çəkən uşaqları günü-gündən müşahidə edə bilirik. Bu yaxınlarda bir qəzet məqaləsində "Xoşbəxt olmaq üçün evinizdə xeyirxahlıq mədəniyyətini inkişaf etdirin" kimi vacib bir məqamı vurğuladılar. Uşaqlara nümunə göstərməli olduğumuz nəzakət qaydaları nə ola bilər? 'Lütfən', 'Təşəkkür edirəm', 'Bağışlayın', 'Sənə kömək edə bilərəmmi?' Hər gün belə cümlələr işlətmək... Əgər uşaq ailəsinin bir-birinə və digər insanlara qarşı mehriban davranışını müşahidə edərsə, o da oxşar davranış nümayiş etdirər. Yaxud gündəlik həyat təcrübələrindən istifadə edərək onlara xeyirxahlığı izah edəcəyik. Məsələn, öz yeməyini dostuna təklif edən uşağa, əlindəki yeməyi yerə atdıqdan sonra "Dostuna öz yeməyini vermək çox gözəl idi” deyəcəyik. Başqalarını tərifləmək və ya gülümsəmək, bütün bunlar əslində xeyirxahlığı artırır”.

 

Aynur Babayeva