Uşağı həyata hazırlayın. “Ev işlərində iştirakda gender ayrı-seçkiliyi olmamalıdır"
Bölmə: Maraqlı › ,Tarix: 10:48 29.10.2024
Evdə demək olar ki, bütün gündəlik işlərə uşağı daxil etməyin mümkün olduğunu qeyd edən Uşaq İnkişafı Mütəxəssisi Dr. Müəllim Üzv Pınar Dəmir Əsma uşaqlarda əl bacarıqlarının inkişafı məsələsinə toxundu.
UŞAĞIN PSİXİ İNKİŞAFINA TƏHMƏK VERİN
Dr. qeyd etdi ki, uşaqlarda əl bacarıqlarının inkişafı çox vacibdir, çünki bu, uşağın fiziki inkişafı ilə yanaşı, bir çox digər aspektlərdə inkişafını dəstəkləmək üçün xoş bir seçim təklif edir. Müəllim Üzv Pınar Demir Asma, “Məktəblərdə və evdə həyata keçirilən əl işləri uşaqlara müxtəlif istiqamətlərdə dəstək olur, onlara bacarıqlar aşılayır. Əl və gözün sinxron hərəkəti əl və göz arasında koordinasiyanı gücləndirir. Koordinasiyada işləyən iki əl beynin müxtəlif hissələrini aktivləşdirir. Müxtəlif və yeni zehni əlaqələr yaradır. Bu, uşağın əqli inkişafına töhfə verir".
DİQQƏT VƏ DİQQƏT BACARIQLARI ARTIR
Hər hansı bir əl bacarığı üzərində işləyən uşağın diqqət və diqqət bacarıqlarının və bu bacarıqları qoruyub saxlamaq qabiliyyətinin zamanla artdığını və inkişaf etdiyini də ifadə edən Dr. Müəllim Üzv Pınar Demir Əsma belə davam etdi:
“Vəzifə hissi inkişaf edir. Bu gün tamamlanması mümkün olmayan yarımçıq əl işlərinin sabah eyni şəkildə davam etdirilməsi uşağın vəzifə hissinin inkişafına töhfə verir. Uşaq bir əl işini tamamlayanda onu tamamlamanın sevincini hiss edir və onlarda özünəməxsusluq hissi güclənir. Uşaq əl işləri görərkən müxtəlif rəngli, forma və ölçülərdə olan materialları görməsi, həm də uşağın riyazi bacarıqlarının əsasını təşkil edir. Uşaq müxtəlif kağızlardan, materiallardan, rənglərdən və formalardan istifadə edərək istədiyi yeni əl işi məhsulu təsəvvür etdikdə və həyata keçirdikdə yaradıcılıq bacarıqları dəstəklənir".
UŞAQLAR ALIŞVERİŞ SİYAHISINI YARADIR
Uşaqların evdə ev işləri görməsi mövzusunu da müzakirə edən Dr. Müəllim Üzv Pınar Demir Asma, “Uşağın evdə ev işləri görməsi vacibdir. Çünki ev uşağın özünü ən təhlükəsiz və rahat hiss etdiyi mühitdir. Uşağı evdə demək olar ki, bütün gündəlik işlərə cəlb etmək mümkündür. Uşaq böyüklərin nəzarəti altında yataq hazırlamaq, yemək hazırlamaq, səhər yeməyi hazırlamaq, alış-veriş siyahısı yaratmaq, bitki yetişdirmək kimi işləri yerinə yetirə bilər. “Bütün bu tapşırıqların yerinə yetirilməsi uşağın məsuliyyət daşıması, nizam-intizam yaratmaq, özünə dəyər verməsi, özünə qulluq vərdişlərinin formalaşması, sosial bacarıqlar qazanması kimi bir çox faydalar təmin edərək həyata hazırlığına töhfə verir”.
VALİDEYNLƏR ÖZ UŞAQLARI ÜÇÜN YAXŞI NÜMUN OLMALIDIR.
Uşaqlar ev işləri görərkən ailələrin diqqət etməli olduğu bəzi məqamlara diqqət çəkən Dr. Müəllim Üzv Pınar Dəmir Əsma, “Ailə bütün bunları uşağa zalım bir şəkildə deyil, oyunlaşdırılmış və oynaq şəkildə təqdim etməlidir. Çünki uşağın ünsiyyət dili oyundur. Ev işləri ilə bağlı seçim və üstünlüklərə gəldikdə, uşağın öz qərar qəbul etməsinə dəstək verilməli, onun yaradıcılığına və ideyalarına hörmət edilməlidir. Bu, uşağın təkbaşına qərar qəbul etmə və məsuliyyət daşıma qabiliyyətini dəstəkləyəcək. Uşaq gördüyü ev işlərindən sonra təqdir edilməli, ona dəyər verilməli, tənqiddən çəkinməlidir. Nəhayət, valideynlər övladlarının təsərrüfat işlərində iştirakında cinsi ayrı-seçkiliyə yol verməməli, bərabərlik prinsipinə riayət etməli, valideynlər özləri də övladlarına yaxşı nümunə olmalıdırlar”.
Mənbə: Pembe Nar
Nigar Səmədli