Alman şəhərində qaçaqmalçıların "Ölüm tələsi" kanal qayıqları

Bölmə: Dünya › ,
Tarix: 22:53 25.10.2024

Beş ay davam edən BBC araşdırması, Manş boğazı boyunca ölümcül insan qaçaqmalçılığı ticarəti ilə Almaniyanın əhəmiyyətli əlaqəsini ifşa etdi.

Böyük Britaniyanın yeni hökumətinin “quldur dəstələrini darmadağın edəcəyini” vəd etdiyi kimi, Almaniya sonda Kanal keçidlərində istifadə olunan qayıqların və mühərriklərin saxlanması üçün mərkəzi yerə çevrilib – Britaniyanın Milli Cinayət Agentliyi tərəfindən BBC-yə təsdiqlənib.

BMT-nin rəqəmləri göstərir ki, bu il artıq miqrantların Kanal keçidləri üçün ən ölümcül ildir, halbuki indiyədək 28,000-dən çox insan kiçik, təhlükəli şəkildə dolu qayıqlarda səyahət edib.

Gizli müxbirimiz Essen şəhərindəki mərkəzi stansiyanın kənarında gözləyir.

O, gizli kamera taxıb və özünü Yaxın Şərqli miqrant kimi təqdim edir, ailəsi və dostları ilə birlikdə Kanalı keçərək Böyük Britaniyaya keçmək istəyir.

Təhlükəsizliyi üçün o, anonim qalmalıdır, lakin biz onu Həmzə adlandıracağıq.

Bir kişiyə yaxınlaşır. Bu, Həmzənin miqrant icması daxilindəki əlaqə vasitəsi ilə nömrəsini aldıqdan sonra WhatsApp zəngləri vasitəsilə aylardır əlaqə saxladığı şəxsdir - lakin onlar ilk dəfədir görüşürlər.

Bu adamın adı və ya heç olmasa bizə verdiyi ad Əbu Səhərdir.

Həmzə onunla əlaqə saxladıqdan sonra onlar İngiltərənin cənub sahillərinə çatmaq üçün Səhərin qayıqla təmin edilməsinə necə kömək edə biləcəyini müzakirə etdilər.

Həmzə ona bildirib ki, Kale bölgəsindəki qaçaqmalçı dəstələrlə yaşanan pis təcrübələr onu, ailəsini və dostlarını keçidi təkbaşına idarə etməyə çalışmağa vadar edib - qeyri-adi addım.

Səhər artıq şişirdilmiş qayığın videosunu göndərib, onun fikrincə, “yeni”, mövcuddur və Essen bölgəsindəki anbarda saxlanılır.

O, digər oxşar görünüşlü qayıqlar və işə salınan xarici mühərriklər də daxil olmaqla daha çox kadr təqdim etməyə davam edəcək.

Həmzə təklif olunan məhsulların keyfiyyətini özü yoxlamaq istədiyini və bu səbəbdən təkbətək görüşməkdə israr etdiyini bildirib.

BBC komandası yaxınlıqdadır, Həmzənin hərəkətlərini izləyir, hər hansı bir səhv olarsa və ya onu tez çıxartmalıyıq.

İki kişi Essenin mərkəzindən keçərkən Sahar qayığa 15 dəqiqədən az məsafədə olduğunu desə də, anbara getməyin çox "riskli" olduğunu bildirir.

Həmzə qayıqların niyə Almaniyanın bu hissəsində saxlandığını soruşduqda, Səhər “təhlükəsizlik” və “logistika”dan danışır.

Essen, Calais bölgəsindən cəmi dörd-beş saatlıq məsafədədir - orada qayıqları sürətlə əldə etmək üçün kifayət qədər yaxındır, lakin Şimali Fransanın daha çox nəzarət edilən çimərliklərinə çox yaxın deyil.

Avropa Həbs Sərəncamları da daxil olmaqla, polis reydləri baş versə də, insan qaçaqmalçılığının asanlaşdırılması Almaniyada AB-dən kənar üçüncü bir ölkəyə gedirsə, texniki cəhətdən qanunsuz deyil, Böyük Britaniya hazırda Brexitdən sonra.

Berlindəki daxili işlər nazirliyi iddia edir ki, Almaniya və Böyük Britaniya coğrafi qonşu olmadığı üçün əslində “birbaşa qaçaqmalçılıq” baş vermir - lakin Böyük Britaniyanın Daxili İşlər Nazirliyindəki bir mənbə BBC-yə Almaniyanın qanunvericilik bazası ilə bağlı “məyusluq” olduğunu söylədi.

Səhər Həmzəni kafeyə aparır və orada qəhvə və yüngül siqaret sifariş edirlər, baxmayaraq ki, masaları yerindən oynadırlar, çünki yanında ərəbcə danışanlar var və Səhər eşidilmək istəmir.

Cəmi 35 dəqiqədən sonra Səhər oturduğu yerdən qalxır və Həmzəyə deyir: “Səsini azaldın, o gəlir”.

Beysbol papaqlı yaxşı geyinmiş bir adam yaxınlaşır. O, "Əmi" mənasını verən "əl-Xal" kimi istinad edilir - ərəb dilində böyük hörmətə malik olan birini ifadə edən bir ifadə.

 

Xalı əsasən səssiz qalacaq, lakin onun cangüdəni kimi görünən başqa bir adam müşayiət edir.

Xal ofisiantla almanca danışıb, sonra öz doğma dili olan ərəbcəyə keçməzdən əvvəl bir neçə dəfə əl sıxışır.

Həmzəyə deyirlər ki, telefonunu təhvil ver, telefonu ayrıca stolun üstünə qoy.

Mühafizəçi Həmzənin yanında oturur və sonrakı 22 dəqiqənin çox hissəsini ona diqqətlə baxaraq keçirəcək.

Görüş zamanı sərt Almaniya qanunlarına görə BBC səsi yox, yalnız videonu yaza bilər.

Buna görə də, bizim bu barədə reportajımız qismən gizli jurnalistimizi dərhal xatırlamağa əsaslanır - Almaniyanın araşdırma reportajında müəyyən edilmiş üsul.

Həmzə ilə qaçaqmalçılar arasında mesajlar, zəng qeydləri və səs qeydləri ilə dəstəklənir.

Xal Həmzəyə kim olduğunu və nə istədiyini izah etməyi tapşırarkən “Səsini yüksəltmə” deyir.

Həmzə qapaq hekayəsini, görünür, inandırıcı şəkildə təkrarlayır.

 

O, həmçinin təklif edir ki, onların indi müzakirə etdikləri qayıq alqı-satqısı, əslində, Almaniya qanunlarında boz sahələrə görə qeyri-qanuni olmaya bilər.

Lakin Khal bu təklifi rədd edir.

"Bunu sənə kim dedi?" deyə soruşur. "Bu qanuni deyil."

Almaniyada gəmi qaçaqmalçılığı ilə bağlı hüquqi boşluqlar olsa belə, görünür, bu adamlar daha geniş cinayət şəbəkəsində iştirak etdiklərini bilirlər.

Qaçaqmalçılar Essen bölgəsində 10-a yaxın anbarlarının olduğunu açıqladı.

Bu, "bir neçə gün əvvəl" olan bir polis basqını zamanı mallarını bölmək üsuludur.

Bəzən təklif olunur ki, polisin gələcəyi xəbərini alır və onlara “yem” verirlər, yəni təchizat müsadirə olunur, lakin əməliyyatı ciddi şəkildə pozmaq üçün kifayət etmir.

Qaçaqmalçılar “üç-dörd saat” ərzində Calais-ə avadanlığı çatdırmaq imkanlarından danışırlar ki, bu da onların arxa yollardan deyil, avtomobil yollarından istifadə etmək üçün kifayət qədər cəsarət hiss etdiklərini göstərir.

 

Essenin yeri o deməkdir ki, yaxşı hava proqnozu keçid cəhdlərinin artmasına və buna görə də tələb olunarsa, qayıqlar səhər və ya günortadan sonra çatdırıla bilər.

 

Transmilli Mütəşəkkil Cinayətkarlığa Qarşı Qlobal Təşəbbüsün araşdırmasına görə, qayıqlar adətən Almaniya, Belçika və ya Hollandiyadan Fransa sahillərinə furqonlar və ya avtomobillərlə daşınır, Almaniya isə “xüsusilə mühüm tranzit məntəqəsi”dir.

Onlar aşkar ediblər ki, gəmilərin əksəriyyəti konteynerlə Türkiyəyə göndərilmədən əvvəl Çində istehsal edilib və sonra Avropaya aparılıb.

 

Hesabatın müəlliflərindən biri Çərşənbə axşamı Reitano deyir ki, Almaniyanın bir mərkəz kimi rolu müxtəlif səbəblərə görə artıb, o cümlədən Fransada möhkəm “qaçaqmalçılıqla mübarizə” nəzarəti getdikcə daha çox mütəşəkkil dəstələri daha uzun məsafələrdə fəaliyyət göstərməyə sövq edib.

 

O, həmçinin Almaniya hakimiyyətinin Kanal keçidləri məsələsi ilə daha az məşğul olduğuna inanır, çünki "Bu, onların sərhədində problem deyil".

Kafeyə qayıdan Xal, görünür, Həmzənin halal olmasından razı qalıb, pul danışmağa başlayır.

 

Onun üstünlüyünü Həmzənin 15 000 avroya (12 500 funt sterlinq) başa gələcək “paket” sövdələşməsini qəbul etməsidir.

 

Bu, mühərrik, yanacaq, nasos və 60 xilasedici jiletlə birlikdə Kale yaxınlığında qayığı toplamaqdan ibarətdir - Həmzənin ona ehtiyac duyduğundan daha çox, lakin bu, adi bir təklifdir və daha çox qaçaqmalçı həmkarına veriləcək təklifdir.

Qlobal Təşəbbüsə görə, böyüklərdən təyyarədə onlarla insanın olduğu bir səfər üçün təxminən 2000 avro (1,660 funt sterlinq) alındığını düşünsəniz, bu qaçaqmalçıların qazancı potensial olaraq “fövqəladə” ola bilər.

 

Razılaşma indi razılaşdırılarsa, Khal sabaha kimi Fransa sahilindən cəmi 200 m (655 fut) uzaqlıqdakı bir yerə qayıq ala biləcəyini iddia edir.

 

Khal və Sahar həmçinin "yeni keçid nöqtəsinə" istinad edərək, onun yerini açıqlamasalar da, Fransız səlahiyyətlilərinin gözü altında daha az bir yer tapdıqlarını göstərir.

Həmzənin uzun müddətdir ki, təklif etdiyi ikinci, daha ucuz variant var.

Təxminən 8,000 avroya (6,670 funt sterlinq) Həmzə qayığı özü burada, Essendəki anbardan götürüb müstəqil şəkildə Fransanın şimalına sürə bilərdi.

Yaxalansan, qaçaqmalçılar ona deyirlər, biz cavabdeh deyilik.

Söhbət Həmzənin nə edəcəyinə qərar verdikdən sonra dəstəyə necə ödəyəcəyinə çevrilir.

Xal nağd pulun Türkiyədə ödənilməsini istəyir, çünki “bütün əşyalar” oradan gəlir.

Onun fikrincə, pul Hawala sistemi vasitəsilə yatırıla bilər - rəsmi bankçılıqdan qaçan və bunun əvəzinə nağd pulu sərhədlər boyunca çatdırmaq üçün agentlər şəbəkəsinə güvənən ödəniş üsulu.

Daha sonra Həmzəyə WhatsApp-da hesab adı göndərilir.

Kafe görüşündən sonra göndərilən ərəb dilində digər mesajlar və səsli qeydlər arasında xarici mühərriklərin markalarını təsvir edən Sahar da var. O, Merkuri olanları "sevir" deyir, baxmayaraq ki, "Yamaha varsa, Yamahaya üstünlük verirəm".

Ötürücüləri necə "çatdırmaq və basdırmaq" haqqında danışır, onun keçid nöqtəsinin yaxınlığında yeraltı gizlənə biləcəyini nəzərdə tutur, Boulogne daha yaxşı seçimdir, çünki "Kale, bu çətindir".

Satış təzyiqi taktikası kimi görünən Həmzəyə qaçaqmalçıların "məhdud" ehtiyatları, lakin çoxlu alıcıları olduğu da bildirilir.

 

Xal ünsiyyətdə daha diqqətli olsa da, Səhərin irəli sürdüyü bir səsli notda Həmzə ilə görüşdükdən sonra narahatlığını bildirir: “Dostun, yaxşı görünmür”.

 

Buna baxmayaraq, o, Səhərə tapşırır ki, Həmzədən qayıq almaq istəyib-istəməmək barədə qərar versin: “Yaxın bir-iki saata ondan soruş”.

 

Nəhayət, Həmzə onlara daha sövdələşməyə davam edə bilməyəcəyini deyir.

 

Qayıqlardan əldə etdiyimiz görüntüləri Milli Müstəqil Xilasetmə Qayıqları Assosiasiyasının sədri Neil Daltona göstərdik, o, belə gəmilərdə “ördək gölməçəsinə” getməyəcəyini söylədi.

 

Birini "ölüm tələsi" ilə müqayisə edərək, o, "çox zəif" dizayn kimi göründüyünə görə Kanal keçidi üçün onlarla insanı bu qayıqlara yığmağın "dəhşətli dərəcədə təhlükəli" olacağını deyir.

Bu arada, diplomatlar Almaniya və Böyük Britaniya arasında bu dəstələrlə mübarizə sahəsində əməkdaşlığın yaxşılaşdığını təkid edirlər.

 

Almaniyada həbslər və anbarlara basqınlar digər ölkələrlə əməkdaşlıq çərçivəsində baş verib - halbuki Almaniya daxilində zorakılıq və ya çirkli pulların yuyulması kimi "girov cinayəti" təqib oluna bilər.

 

Fevral ayında Almaniyada 19 həbslə qayıqlar, mühərriklər, xilasedici jiletlər və uşaqlar üçün üzgüçülük cihazlarının ələ keçirildiyi böyük bir basqın oldu - lakin bunlar Belçika və Fransa məhkəmə qərarları əsasında edildi. 2022-ci ildə analoji əməliyyatdan sonra Fransada ayrıca məhkəmə prosesi aparılır.

Böyük Britaniya Daxili İşlər Nazirliyinin sözçüsü bildirib ki, hökumət Almaniya da daxil olmaqla ölkələrlə "cinayətkar qaçaqmalçı qrupları sıxışdırmaq" üçün işi "sürətlə sürətləndirir", lakin "birlikdə görüləsi daha çox şey var".

 

Bu fikir Fransa rəsmiləri tərəfindən də səslənir.

 

Fransanın şimalındakı prokuror Paskal Markonvil bu ayın əvvəlində BBC-yə deyib: "Almanlara bu qayıqların bizim sahillərimizdəki cinayətlərlə əlaqəli olduğunu nümayiş etdirmək vacibdir ki, bu da onlara müdaxilə etməyə imkan verəcək".

Berlinin daxili işlər nazirliyi BBC-yə bildirib ki, ikitərəfli əməkdaşlığın “çox yaxşı” olduğunu və Almaniya rəsmilərinin Böyük Britaniyanın tələbi ilə tədbir görə biləcəyini bildirib.

 

Bir sözçü əlavə etdi ki, Almaniyadan Böyük Britaniyaya qaçaqmalçılığa kömək etmək qeyri-qanuni olmasa da, Kanal keçidlərinin baş verdiyi Belçika və ya Fransaya qaçaqmalçılığa kömək etmək cəzalandırılır.

 

 

Keir Starmerin rəsmi sözçüsü Almaniyanın şişmə qayıqların ölkə ərazisindən qaçaqmalçılıq yolu ilə keçirilməsinin qarşısını almaq üçün daha çox iş görüb-görməməsi ilə bağlı suala belə cavab verdi: “Bizim icraya yanaşmamızı gücləndirməyimiz çox vacibdir və bu, digər ölkələrə də aiddir.

"Biz onların fəaliyyətinin miqyası ilə ayaqlaşmalıyıq və bu, almanlarla və başqaları ilə çox yaxından işləyəcəyimiz bir şeydir."

Fransanın şimal-şərq sahillərində, Milli Cinayət Agentliyinin məlumatına görə, “daha təhlükəli və dənizə yararsız” hala gələn qayıqlarda uğursuz keçid cəhdlərinin qalıqlarını tapa bilərsiniz.

Bu çimərliklərdə havası kəsilmiş qayıqlar və tərk edilmiş xilasedici jiletlər dəyərsiz görünə bilər, lakin kimsə daha yaxşı həyata aparan yol olduğuna ümid etdiklərinə görə böyük məbləğlər ödəmiş olacaq.

Bu, səfalət, çarəsizlik və ən pis hallarda ölüm ticarətidir - lakin Avropanın dərinliklərində inkişaf etməkdə və inkişaf etməkdə davam edən bir ticarətdir.

Yayımlanandan sonra əl-Xaldan cavab istədik, lakin o, cavab vermədi.

 

Mənbə: BBC NEWS 

Zəhra Məmmədova